Helgen.

I lördag var jag med junior killarna och tjejerna från mitt lag vid engelbrekt och lirade basket och chillade. :) skit kul var dt. Den bästa lördag på länge.  :) Dagen började med att jag gick upp vid tio och åt frukost och duschade. sen kom Ayat och vid stack för att möta Lejla och Adisa vid sture sen stack vi vidare till en basket plan , där Dennis, Tomn Ansu och några andra killar. Sen kom Alle , Marcos & Josef. Var där från ett till halv åtta hahaha .. :) Sen stack man hem och duschade och åt lite. Efter det stack jag , Ayat till tivolit för att träffa Lejla,Adisa, Carro, Gentiana. Senare kom Tom g med. Det va´nice där , man träffade många man kände med. Åkte en sjuk karusell med, fy fan vad jag mådde illa sen , hade fan lust att spy jag svär på allt.


Söndag;
Vaknade vid tio idag med. :P Ayat sov forfarande så jag gick upp och åt frukost och fixade mig för jag skulle träna idag som senare visade sig vara inställd på grund av nyckeln ej funkade,eller rättade sagt en viss person inte visste koden.. menmen.. Stack hem och duschade, sen frågade Ayat om vi skulle dra ut och spela basket igen. :) Då sa man ja och drog till henne. Sen hade någon öppnat för killen till hallen hhah.. så vi var där och lirade basket och chillade med Tom g, dennis och borat. xD haha..  Nu har ni hört lite vad jag gjorde i helgen. :)



God natt folket.
Kram Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback