Sommaren 08

Sommarn har varit helt okej än så länge. Inte varit så bra väder som jag hade hoppats på, men vad ska man göra ? Det är sverige ja snackar om. Men dt har funnits bra dagar där dt har varit varmt och soligt. Så man ska ju inte klaga.

Idag ska jag på bio med min lillasyster . Vi har bokat biljetter till " jiddra inte med zohan " .  Har hört att den ska vara rolig. Så vi får hoppas den är bra med. Efter bion kanske man dra till carro och hittar på nåt. Vi får väl se vad man orkar helt enkelt idag. Känner mig rätt trött, men dt är jag alltid nu för tiden. Nej , nu orkar ja ej skriva mer. Var så länge sen ja uppdatera min blogg så tyckte jag fick göra det nu.   =)





Ha en forsatt trevlig dag bloggläsare.
Kram Petra . <3



None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback