Torsdag den 23/10 .

Tjuu folket ! =D Hoppas alla har haft en bra dag i skolan , dt har jag haft iaf. Började 9:40 idag med samhälloch dt gick bra. Vi gick i genom våra instuderings frågor till provet som vi ska ha v.45 på fredagen. Sen 11.20 hade vi svenska b som var vår sista lektion. Vi gjort inte så mkt ,läste om antiken och såna saker. Rätt tråkiga saker faktiskt.
Iaf slutade halv ett idag, så drog hem då. Lagade lite mat till mig själv, för jag vara skit hungrig sen nu sitter jag här mätt och belåten. 

Imorgon är dt fredag , sen vid elva har jag höstlov !! :D ska bli skit skönt och vara ledig en hel vecka ledig från skolan ,men innebär mkt pluggande med som jag inte ser fram emot direkt . Men annars är dt skönt.


Nej nu orkar jag inte blogga mer .


Ha det bra people :) <3 See yah soon .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback