Breathing your love

Tisdag idag, började skolan 8.10 med rehablitering & hablitering. Höll på att somna nästan . Var så himla trött idag i skolan. Sen efter lektionen hade vi håla till 12:10. Fick reda på att jag var tvungen göra ett helt arbete själv bara för jag inte kom igår när vi skulle fixa vårt arbete. Men va fan jag mådde inte bra igår. Och så ska jag få sota för de?! Menmen.. Fick sitta i data salen i nästan två timmar för att skriva klart arbetet. JAg hade gjort lite igår som skulle varit till mitt grupparbete med två andra. Nu blev det att man fick göra allt själv och sen redovisa det inför klassen.

Det gick inte alls bra tyckte jag. Var nervös och hade ej hunnit öva på vad jag skulle säga. Så var inte direkt förberedd på att göra allt själv heller och sen prata inför klassen. Menmen shit happens .. Vad gör man?! Life goes on. =)

Nu sitter jag här framför datan och kollar på tyra banks show. T.I är med idag !! :D Älskar han! <3
Han gör sjukt bra låtar och rappar riktigt bra tycker jag.

Ha en bra tisdag så hörs vi. <3

outfiten för idag.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nää redovisningar är aldrig kul minsann! ^^



tack för kommentaren föresten! :)

2009-04-21 @ 21:01:52
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback