Första dagen i skolan .

Då var det första dagen i skolan efter ett härligt påsk lov.
Det var lite segt att komma tillbaka. Fick vrida tillbaka dygnet igen haha ..
Hade ställt klockan på 7;15 goosh .. Men orkade gå upp iaf, men dt var knappt asså.
Började 9:40 idag, så vill gå upp så ja slapp stressa till skolan. Rikigt skönt, tog allt i min
egna takt. Blev klar 8:30. Så satt mig och kollade på tv och var lite vid datan innan jag skulle sticka till skolan.
Kom till skolan runt 9:25. Skönt att vara där i lagom tid. Började med samhäll , där vi såg en film och transexuella, riktig
rolig film asså. Lynette från desperate housewives är med i den filmen. Hon spelar riktigt bra i den filmen vi såg idag. Vi
ska se resten av filmen imorgon. Sen hade vi lunch vid elva sen var det praktisk marknadföring a , där gjorde vi inte så mkt tycker jag. Any way sista lektionen 12:45 var medicinsk grundkurs där vi gick i genom nerv system eller nåt sånt skit.
Boring stuffs asså .. Slutade 13:45 riktigt skönt att få sluta tidigare ngn gång. Egentligen skulle jag ha slutat tre idag men den va inställd på grund av att vi hade gått längre en annan dag. Det visste jag inte, sa madde till mig.

När jag kom hem satt jag mig vid datan ba och kollade runt. Sen stack jag till studion en stund och chillade med Kebba & Liridon. Drog hem halv fem typ och lagade mat och åt. Sen kom Carro så drog vi ut , mot nyhem och chillade sen hem.
Pluggade nyss på svenskan. Måste läsa ut boken idag med. Och skriva klart resten imorgon plus psykologin.
Goosh .. Hur ska jag hinna?!

Ha en bra kväll folket. <3

<333

Kommentarer
Postat av: ida

svar Ja fotboll is my life!

Vilket lag gick du i? :)

2009-04-16 @ 18:44:08
URL: http://liptip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback