Fredag och det innebär påsklov .

Fredag idag , och äntligen fick man sitt efterlängtade påsk lov. :) Är så himla glad nu att vi ska få vara ledig över en vecka. Det är väldigt skönt att få slippa skolan dessutom. Så ska inte klaga. Och imorgon blir dt gbg med carro, kan dt bli bättre eller? Gbg min älskade stad. Äntligen ses vi igen. Har inte varit i gbg sen sportlovet fan .. Så de var ett tag sen kan man säga.

Väntar bara på att Carro ska höra av sig så vi kan gå till österskans och köpa våra bussbiljetter. Sen ikväll har vi bokat biljetter till To fast to furious. 21:30 ska vi se filmen på bio. Det ska bli nice att gå på bio med tjejerna. För en omväxlingsskull. Annars är det alltid fest eller nåt sånt på helger. Kan vara rätt skönt att bara gå på bio och chilla.

När jag åker till gbg , kan dt bli svårt att uppdatera min blogg. För den jag ska bo hos har ingen data för tilfället så. Men hoppas ni klarar er utan mitt skrivande i några dagar. Kommer hem som sagt på måndag eftermiddag eller kväll. Vet inte exakt tid än efter som vi måste boka biljetter och kolla vad det finns för tider och sånt skit.

Ha ett bra påsklov nu people. Så hörs vi igen antingen måndag eller tisdag.
Peace and love . <3

haha ..<3Är alltid vid din sida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback