Händer ikväll ? :)

Kul kväll igår i studion med gänget. :) Alltid lika roligt. Jag och Carro hade jätte roligt och skrattade jävligt mkt !! ;D Mkt stönande och sånt hahaha .. Vi är så störda ibland asså , menmen man blir som man umgås säger dem.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, mer än att ja ska försöka städa mitt rum lite och fixa lite grejer här hemma.
Vet iaf att jag ska vara med Carro och Zeynep ikväll odag på dagen. Sen ikväll kanske det skulle bli fest i vallås eller nåt.
Så får se hur det blir och vad vi gör ikväll.

Ska lägga upp lite bilder senare från gårdagen. Har inte orkat lägga in dem på datan än. Så ska fixa det senare idag eller nåt.

Ha en bra dag mina kära bloggläsare. <3

haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback