Hemma från G-town.

God kväll kära bloggläsare.
Kom hem igår runt sju från gbg. Sjukt tråkigt att komma hem till snitch halmstad.
Har haft en bra tid i gbg , träffat en massa sköna personer. Hade viljat stanna två dagar eller nåt mer.
Orkar inte vara i halmstad, men var ändå skönt att komma hem lite. Har saknat mammas mat och vissa människor här. Så , de var de enda som var positivt. 
Köpte några saker i gbg, bland annat en lång tröja på cubus som är as skön. Och hårspray som var på rea på cubus, sen köpte jag en sjal för 89 kr. Billigt och bra tycker jag.  Kommer upp bilder imorgon på de jag köpte i gbg. För de som är nyfikna.

Idag fick jag mitt sheercover. Äntligen haha .. Så testade de idag och de var som dem hade lovat att de skulle vara. Skit bra! Kommer bilder på de imorgon med skulle jag tro. Känns fan inte som man har smink på sig och det känns verkligen som huden kan andas. För annars när man har andra smink så kan inte huden andas och porerna stäpps igen men det gör inte de nu med sheer cover. Jag rekommendera er att testa det. Verkligen värt de och priset dessutom.

Nu har jag fått skriva av mig lite. Uppdatera mer imorgon om jag får tid. Ska försöka ta lite bilder imorgon som jag lägger upp på bloggen.


Ha en bra kväll people. Peace and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback