Utvärdering av helgen

Förlåt, för en dålig uppdatering. Har inte orkat skriva. Haft lite saker att göra under denna helgen.
Ska berätta lite smått vad jag har gjort denna helgen.

Fredag;
Stack från skolan lite innan tolv, men slutade ett egentligen. Orkade inte vara kvar. Så stack till stan med Carro och åt på mc d. Det ar gott! :) jämför med skolans mat. Någon jävla bönsoppa var det. Usch skit äcklig! Vill inte ens äta av den. Sen gick vi runt lite träffa massa folk. Bland annat Abdi. Skit snäll kille. :) Länge sen man såg han , så dt var skit kul att träffa han igen. Sen drog vi hem till Carro , var där en stund sen drog vi mot stan igen , för hon skulle träffa sin kusin valle. Gick med han en sväng till Game Center. Han skulle lana där med några av hans vänner. Efter de drog vi mot nyhem med Ansu.  Vi skulle fixa en del saker. Sen stack man hem och var hem en stund. Senare på kvällen blev det studion med alla mina vänner. Riktigt rolig kväll kan man säga att det var. Kom hem runt tolv sen var det sängen som gällde.

Lördag;
Händer väl inte så mycket denna lördag kan man säga. Var i studion mest delen av dagen. Sen var jag hos min farmor och grillade med familjen. Jag stack sen efter jag hade ätit klart. Då satt jag mig vid datan och började snacka med Ayat. Så dt blev att vi sågs en stund och vi gick till hemköp med. Stack hem sen och drog sedan till studion och var där. Var hem igen vid tolv typ. Sen var det data och sängen.

Söndag;
Var med Ayat och Carro på bibblan vid två. Sen drog jag och Ayat till mc d och åt. :) Muums, dt var gott. Sen blev de hem och softa. Sen kom Carro igen och då drog vi inom Ansu en sväng sen vidare till studion.  Orkar inte berättar mer om min dag idag.

Imorgon är det skola igen. Börjar morgonen med att vi ska vara på gymmet med klassen. Aerobic pass tro jag att det skulle vara. Det är väl rätt så kul tro jag. Ska göra ett prov efter som jag inte var där förra måndagen. Sen blir det hem och duscha och äta. Sen tillbaka till skolan igen. Slutar runt tre nåt.
Har fotbolls träning imorgon vid sju. Innan dess ska jag hinna göra några ärenden i stan med Carro och också hinna plugga, Efter som jag har prov på onsdag.

Sov gott gott folk! / P.K


Kommentarer
Postat av: ardiana

trelvigt :)

skön helg du har haft (A)

2009-04-27 @ 08:24:58
URL: http://ardianas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, kanske det är :)

2009-04-27 @ 09:16:24
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: ardiana

haha klart, det är valborgmässo afton :P:P

2009-04-27 @ 12:35:56
URL: http://ardianas.blogg.se/
Postat av: ardiana

haha nej för full ska man inte bli :)

2009-04-27 @ 17:29:07
URL: http://ardianas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Haha, har inget annat än fritid just nu :) Är mammaledig nu, så är med pojken min...träffar vänner & är med familjen :)

Gör du på din fritid då?

Kram

2009-04-27 @ 17:35:37
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback