Bloggsnack!

Tja bloggen!
Har alla haft en bra onsdag? :)
Det har jag iaf.
Först så vaknade jag runt kvart i elva. Gick upp och lagade lite mat och kollade på våra bästa år!
Sen gick jag in i duschen. Senare kom Carro hon hade ringt mig 5 gånger på mobilen och skickat två sms medans jag var i duschen. Hon hade stått utanför min dörr i typ 15 minuter den stackaren .. Så sen fick hon komma med in till mig. Satt och snackade en stund. Jag fixade till mig och sånt. Sen drog vi ut och drog mot min gamla skola och var där en liten stund. Vi skulle ba fixa lite business.
Jag var och övningkörde med farsan en stund ikväll. Det gick faktsikt bra! Första gången jag var ute och körde på vägen och det gick bättre än förväntat faktiskt. Riktigt stolt över mig själv! =)

Any ways, nu ska jag snacka lite om andra kända bloggar.
Finns vissa som tror att dem verkligen är nåt för att dem har många besökare. Man bara hallå?! Snälla .. Bloggen är inte allt för en människa? Och, om ni tjänar lite pengar på bloggen? so what?! Det gör inte er till bättre människor än oss andra som inte har lika många besökare och sånt till våran blogg. Så trött på vissa bloggar som ska provcera så mkt i sina bloggar och skriva saker som inte alls stämmer! Snälla , lägg ner?! Alriight ..? Folk tröttnar på det rätt så snabbt. Om dem inte gör det är dem ju lika dumma i huvudet som dem som skriver så i sina bloggar ..

Ajt! Men ska typ äta sen ska jag sova!
Det är ju första skoldagen imorgon people! :(
Tyvärr, menmen .. Slutar ändå halv ett så det blir nog inte så farligt.
Sov så gott kära bloggläsare!
Peace and i´m out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback