Carro bloggar igen , haha!

Vad har hänt idag? Inte så mkt är hemma hos petra just nu. Vi softar o kollar på Mtv , Darin o Kat deluna breathing your love, hahha sån hit!!! NOT. De grymma är bara att jag o Kat deluna har födelsedag samma dag ;) .
Sen var vi innan på Nicos skola idag igen , o den fegisen som har fuckat sig mot henne springer ju ba som en hare. Väx upp tjejen. Om du vill folk ska sluta kalla dig fjortis får du väl för fan ta dina konsekvenser du ställer till med GOSH!!
Igår efter bilderna , stack vi mot studion o var där en lååång stund. Pga de ska uppträda . Idag uppträder de i Falkenberg tror dem håller på att uppträder just nu. Sen senare på kvällen när petra stack hemåt kom criss dit o spelade in lite. HAHA ni skulle sett gzim o bujars min herregud de höll på att tappa hakan. De ba omg , han är lika grym som joe . Jag ba skrattade .. criss is the shiiit! Like a big brotha to me <3 .
Ska nog tagga hem snart o käka har inte ätit ngt i morse för jag pallade helt enkelt inte med det. Sen fick man stå i petras trapp som en idiot o vänta för hon var inne i duschen.
Blir väl att vi drar mot studion senare igen , sen är det skolan imon fyfan!! så tråååkigt.
Sommarlovet har gått för fort.
Vad har ni hittat på sommarlovet? varit utomlands som mig o petra ;D ?

ta hand om er kisses <33

Kommentarer
Postat av: lejla

Darin is the shit dude :P

2009-08-19 @ 16:52:19
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback