Första dagen avklarat!

Började första skoldagen i dag vid 8:10 då hade vi först mentors tid till halv tio. Sen hade jag rast till tio sen hade jag religon till elva. Det var helt okej ändå! Sen var det lunch och och halv tolv hade vi vår sista lektion för i dag och det var svenska b. Inte så jobbigt där heller . Slutade tolv och drog hem. Precis när jag hade kommit så kom carro hem till mig också. Satt hos mig och chillade lite. Sen kom Zeynep hit och joinade oss!  Vi drog ut en sväng och sånt. Och nu sitter vi här hos mig igen och jobbar på projektarbetet! Men vad vi ska göra är HEMLIGT!! Men det kommer slå allt och bli så jävla grymt kan jag bara säga! Shiiit asså .. Ni anar inte hur bra det kommer att bli asså!! ;) Kommer slå allt!

Any ways, har bara en lektion imorgon och den börjar halv fyra så får se om jag drar på den. Para och kebba m.m ska ju uppträda imorgon på stora torget kl.13:00 . So be there people!  =)
Gotta go people!
Vi hörs senare ikväll ..
Peace and löööve! Ajjjt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback