God morgon!

I dag vaknade jag runt elva. Fast egentligen var dt halv elva, för vaknade av att carro smsade mig den fisen .. Så halvsov till elva sen var det upp och äta frukost. Så nu sitter jag här och fundera på att gå och sola med mamma. Man måste ju försöka behålla brännan och öka den lite mer. Får inte bli vit nu, nej usch .. Det vill jag inte! Hemskt!! Any ways, igår var jag med Carro typ hela dagen. Först var vi i vallås med zeynep. För att träffa liridon. Innan han kom stog vi i vallås centrum och gissa vem vi träffade? :O Joe nat och mulle!! Haha .. vilket sammanträffande!  Så vi hälsade på dem och stod och snackade en stund. Sen kom liridon med dardan. Så satt vi oss vid vallås skolan och snackade och softade någon timme eller så. Sen drog jag och carro hemåt. Jag skulle hem och beställa kebab och äta de och carro skulle iväg med sin mamma. Vi träffade sen igen runt tio. Då drog vi in mot stan för Carro var hungrig och ville äta. Sen gick vi runt lite i stan och träffade lite folk som man kände. Sen drog vi mot studion och var där en stund. Efter det när klockan var ett drog jag hem. Det var min dag igår.

En lördag som denna vill jag festa och ha kul!! Nu innan skolan ska börja igen liksom. Måste hända nåt tycker man. Men det gör det aldrig i denna fucking staden! Så lam asså .. Längtar tills jag flyttar till gbg i juni nästa år. Ska bli så skönt! Bli av med allt skit som stör en.

Menmen, ska göra mig i ordning för att dra o sola!
Vi hörs senare folket!
Love yaa <3

Kommentarer
Postat av: tjockistwin

kebab är gott

2009-08-15 @ 20:30:26
URL: http://tjockistwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback