Hej bloggen!

Ayat sov hos mig inatt. Vi såg dh och kollade lite film på min data, tills den krånglade. Seriöst! Min data har verkligen problem. Måste få den fixad snart! Fick ryck på den i natt. Any ways, vi vaknade runt tio. Sen drog hon hem runt elva. Och då gick jag upp och åt frukost. Sen bar det av till solariumet med mamma. Behöver sola så min färg håller sig som jag fick när jag var i Turkiet. Annars känns det som man har blivit brun i onödan. Imorgon kommer Carro hem!! =) Jippi!! Hon har varit i kroatien i två veckor den jäveln! Saknat henne som fan! Ska bli skoj att se henne igen och se hur brun hon är. Hoppas hon inte är brunare än mig bara haha .. Så blir det fest på fredag, på valentine. Alla vi tre tjejer igen back on track! Fy, fan har längtat efter detta!! Vi ska ha skit kul på fredag tjejer! :) Tro mig. Känner på mig att det kommer bli skit kul.

Behövde uppdatera lite och skriva av mig kände jag.
Köpte nya skor igår , glömde säga det.
Ett par från stadium och ett par från h&m.
Bilder på dem kommer! Promise!!

Er egna /
Petra Kirkhoff


Kommentarer
Postat av: Alina

tack så jättemycket! =) Hoppas du får en trevlig tisdagkväll! =) kramar

2009-08-04 @ 17:39:35
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Ayat

nämen thats at my house ju :) HAHA PUSS <3

2009-08-05 @ 18:31:42
URL: http://misspeculiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback