Michael Jackson , my idol! <3

Igår fyllde min idol 51 igår . <3 Baby, I miss you so much! Du gjorde världen så bra med din musik och din energi , är helt obeskrivlig . Varför var du tvungen att lämna oss? Det är de som alla undrar just nu .. Varför just du? Kommer alltid älska din musik och du kommer leva vidare i mig. Kommer aldrig glömma dig Michael Jackson. ALDRIG! Var så synd att jag inte hann se någon konsert med dig. Innan det var för sent .. Men nu blev det så. Hade tänkt åka till London för att se dig nu i sommar. Men nu blev det inte så ..Och nu ångrar jag mig som fan att jag inte stack tidigare och såg dig. Mår så dåligt av att jag aldrig fick se dig. Men jag är glad att jag fanns när du levde iaf. <3

Whos Michael Jackson,
Your Michael Jackson,
Im Michael Jackson,
We all Michael Jackson,


Kommentarer
Postat av: Laila

haha tycker du? :P Det var roligt att höra din åsikt sweetie =)

2009-08-30 @ 21:03:19
URL: http://Lailaaziz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback