Ny design?

Är sugen på ny design till min blogg. Börjar tröttna lite på den jag har just nu. Tycker ändå att jag harhaft den ett tag nu. Men det är ett problem!! Jag kan inte fixa sånt. Design och sånt skit till bloggen. Någon som kan vara snäll och ställ upp för mig och göra min design? (a) Vore dunder sjyst om någon kunde fixa den så snart som möjligt.

Any ways, just nu sitter jag bara framför datan och lyssnar lite på musik. Och väntar på maten ska bli klar. Är skit hungrig så det ska bli gott med att få lite mat i sig. Så, folket vad tycker ni om min blogg? Något ni saknar från min sida or what?! Tell me then! ;)

Time for food!
Uppdatera mer senare ikväll.
Peace and i´m out!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej

bli veckans blogg på min blogg, klicka in och anmäl dig nu :)

2009-08-04 @ 21:43:02
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej!

Hoppas du får en bra dag!

2009-08-05 @ 09:56:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback