Sho bloggen!

I dag vaknade man runt tio av att mamma kom in och sa.
- Det är fint väder ute, vi åker till stranden!
-Jag ba; Jaa .. Kanske de ..Låt mig sova fan!

Haha mammor kan vara riktigt jobbiga när dem kommer in och väcker en så där .. Och klockan var bara tio!! Hallå?!
Det är tidigt för mig! Any ways, träffade carro nyss typ. Hon kom hem från Kroatien inatt den fisen. Så det var skönt o få träffa henne igen. Ska snart träffa henne igen. Hon skulle bara hem och äta. Sen blir det nog stan kanske?! Måste köpa en liten väska tills fredag. Alla vet väl att det är party på valentine på fredag? ;) Hoppas ni inte har missat det! Kommer bli årets fetaste fest! Många som vi känner ska uppträda bland annat joe natural och essa m.m. Så dont miss it!!

Nu sitter jag här och är inne på msn och lyssnar på pitbull! ;)
Känner för att festa ikväll fan! Men festar man en onsdag? Det är ju faktiskt lill-lördag som folk säger. Så, varför inte?! Haha .. Nu ska jag fixa mascara!
Catch up with you later guys!
I´m out!


Kommentarer
Postat av: Leia

Thanks!

2009-08-05 @ 19:04:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback