Söndag, slapp dag!

Jepp, nu är man hemma igen efter en lång dag. Jag har varit på ab hela dagen typ. Eller inte hela dagen, kom dit runt fyra med carro. Vi skulle träffa zeynep , för hon bor där. Så gick vi o hyrde film. Vi hyra säg att du älskar mig. Har sett den innan men vi alla ville se den igen så varför inte liksom?! :) Gick hem till zeynep och såg den. Dess utom köpte vi en massa godis o chips. Och läsk, vi köpte FANTA EXOTIC! God dricka som fan .. Haha .. Såg filmen sen stack jag o carro hem. Så nu sitter man här och har nyss ätit ännu mer mat. Så nu är man propp mätt! Ska nog inte äta mer ikväll iaf .. Vet ej om jag drar ut mer för ikväll iaf . Får se vad som händer helt enkelt . Nu ska jag bara sitta vid datan och dega tror jag. Eller så sätter jag mig i vardagsrummet och är med min mamma. Kommer säkert uppdatera mer ikväll. Så va inte oroliga! =)<3

Ha de så bra så länge!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback