Tja bloggen! <3

Hej alla sötnosar där ute! Hur mår ni i dag, bakis kanske? Får hoppas att ni inte är det hehe .. Jag har hunnit med och äta mat, göra läxan som jag har tills imorgon, duschat och varit inne en stund på datan. Nu ska jag bara sminka mig och föna håret tror jag att jag ska göra. Tänkte bara uppdatera lite i dag. För igår blev det inte så mkt. Var på 50-årskalas i tylösand först sen kom krille och carro o hämtade mig med bilen runt halv åtta. Snygg bil dess utom hade krille och han körde jävligt fort kan man lugnt säga haha .. Men det är ingen fara! :) Det gillar vi!! HAHA!! Ellerhur carro? ;) Jag var med Carro sen hela kvällen till typ kvart över ett på natten. Sen stack hon hem. Och jag gick o la mig sen efter hon stack hem. Ska snart träffa henne tror jag nog. Vill dra ut och köpa chips och pepsi och bara kolla ngn film och ha de mysig en söndag som denna. Söndagar är till för att mysa och slöa hela dagen tycker jag. Eller vad säger ni?

Jag uppdatera mer senare.
Ha en bra söndag så länge!
Peace out!


Kommentarer
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

ha en bra dag!

2009-08-30 @ 14:07:27
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-30 @ 15:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback