Sorry folks, för en mycket dålig uppdatering!

Tjo! Det har varit en riktigt dålig uppdatering från min sida .. Men har haft fullt upp som sagt! Och på fredag smäller det!! Då är vårt projektarbete , hip/hop saved my life! <3 be there folks!!  Kommer bli en great night. Sen fyller man ju 18 när klockan slår tolv! ;)<3 Hur nice är inte det liksom?! Any ways, har hunnit skriva en del på mitt svenska arbete. Kommer göra mer imorgon. Imorgon måste jag nästan vara klart. Iaf det mesta kan man säga att jag måste vara klar med. För det är en hel del som händer i helgen och vet ej om jag har tidför att plugga då.


Fredag; Hip/Hop showen på 035
Lördag; Fyller år! Släktingar först sen gbg med girlsen på fest <3
Söndag; Kommer troligen va lite bakis, senare blir det de sista på plugget.

Som ni ser har man fullt upp hela helgen osv.. Sen köpt jag min studentbiljett till studentfesten som är på tisdag den 15 dec! Crazy Christmas tema!! <3 Första studentfesten som jag kommer gå på. Har inte haft åldern in innan så därför jag ej har gått på dem andra två. Men nu smäller det! Ska dit med Carro och kanske Leila om hon nu hinner fixa eller om de går att fixa studentleg nu .. lite sent menmen .. Det fixar sig!

I´m out! / P.K


Kommentarer
Postat av: Neha

Haha, underbart tema :D

2009-12-11 @ 15:07:39
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback