Äntligen helg . ;D

Måste säga att denna veckan har gått riktigt snabbt och haft en del saker att göra dessutom. Första veckan efter sportlovet och det va inte direkt lugnt iHA  skolan när man kom tillbaka.
Direkt i måndags hade jag redovisning om boken emine dagen efter idrottsläxan med frågorna och i onsdags hade jag prov i socialpsykiatri .. Vill inte ens veta var jag får på de provet. Kändes som det gick okej men inte bra. Får hoppas man får minst g på de provet iaf.

Skönt att det är fredag idag iaf. =) Slutade vid ett idag i skolan så dt var skönt. Efter som man har slutat sent varje dag hela denna veckan så kan dt vara jävligt skönt att få sluta tidigt ngn dag. Speciellt en fredag vill man sluta tidigt med.

Uppdatera inte bloggen så ofta och det är för jag orkar inte och vet inte vad jag ska skriva ibland. Men nu känns det som jag har fått skriva av mig lite iaf.



Ni får ha en bra helg , love petra



kolla in ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en riktigt jobbig vecka... jag har haft tur har inte haft mycket alls ^^

2009-02-27 @ 16:49:06
Postat av: Damien

daammn what a nice pic girl ;9

2009-03-04 @ 19:58:28
Postat av: Damien

damn girrrrl <3<3

2009-03-04 @ 19:59:57
Postat av: sandra

Gillar din blogg till 1000 ;) fortsätt så :D

2009-03-04 @ 20:09:09
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack så mkt !! :) forsät läs min och tipsa folk om den.

2009-03-04 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback