Promenad genom stan.

I kväll har man både övningskört med farsan och hunnit tagit en promenade med Carro i stan. Det var riktigt nice att få köra bil igen! Silken känsla asså!! Att bara sitta framför ratten och köra hur fan man vill.. haha , eller ja nästan som man vill. Pappan min , klagar lite att ja kör för snabbt i vissa tillfällen. Men, vad ska man göra egenltigen?! Han är ju själv varit i min ålder, så han borde veta hur det är när man lär sig allt om att köra bil och sånt. Menmen.. Var iaf inne i stan en sväng med carro. Vi bestämde oss för att dra till donken för att käka. Vi både var rätt hungriga kan man säga. Haha .. Där träffade man Sofie och Teshai ( tro jag man stavar hennes namn). Any ways vi satt oss med dem och snackade o åt lite samtidigt. Riktigt nice! Dem är sjukt snälla och roliga faktiskt! :)

Kom hem för kanske 40 minuter sen. Sen dess har man bara tagit av lite av sminket man hade i dag och borsta tänderna. Så kände för att skriva av mig lite innan jag hoppar i sängen. Vad har ni haft för er denna varma sommardag?

I morgon blir det beachen med mina girls! =) steka steka!!
Innan dess blir det tandläkaren halv elva. Guush! Hur ska de gå?!
Any ways, hoppas ni alla har haft en bra torsdags kväll. Vi hörs imorgon!
God natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback