Söndag och som innebär sista dagen på helgen.

God förmiddag kära bloggläsare!
Har alla sovit gott? För mig har det varit så där, varit rätt varmt att sova med täcke och allt sånt där. Men fick ändå lite sömn ändå tycker jag. Så nu sitter jag här och väntar på mat. Mamma ska laga lite mat till mig! Snäll mamma man har va?! :) Jag vet!!

Vad gjorde ni i går då?
Själv så var man ute och solade i trädgården en liten stund,sen blev det duschen och sen kom Zeynep till mig. Och senare kom också Carro hit. Softade lite och jag fixade till mig lite sen drog vi mot stan. Alla tre var hungriga så det fick bli donken. Satt ute och käkade sen träffade man på Ansu,Sonko,Joe, Mogley och någon mer. Trevligt trevligt! Vi fick dess utom gratis glass av zeyneps kompis som äger tutti frutti som ligger vid donken. Gott som fan var det! Muums!
Sedan drog vi mot studion och inväntade Liridon, Kebba och Jejje. Så glad över att få se Lirre igen! Länge sen asså .. Man har saknat han verkligen! Skön kille asså .. Han får en att skratta , fett rolig är han!

Any ways. Var ett tag sen man uppdaterade men har haft en del saker att göra. Nu ska jag väl få nåt att äta av mamma. Är jättehungrig och har inte ätit nåt ännu och har varit uppe sen tio typ! :O Så dags för mat!
Vi hörs senare! / P.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback