Wzup peolpe?!

I morgon åker min syster och mina föräldrar till åhus på beach handboll turneringen. Då blir man ensam hela helgen. Så jävla skönt ska det bli att få vara ensam hemma och göra vad fan man vill och komma hem när man vill! De är livet !
I går var jag med Carro för det mest, vi såg supersugen , en rätt så rolig film faktiskt. Sen när den var slut drog vi mot stan och träffade en massa folk. Otur som vi hade så börjat det så klart att regna också. Menmen, vad ska man göra?! :)

I dag vet jag faktiskt inte vad som händer riktigt. Blir väl att man träffar Carro. Hon sa nåt om att vi skulle dra till nyhem och träffa Ansu en stund. Det blir nog kul det! Vad ska folket göra i dag!?

Känner mig rätt aktiv på bloggen nu haha .. Ett stort plus till mig där! Om ca 6 dagar så är man i Turkiet. Som man längtar eller?! Ska bli så himla skönt att få lämna Sverige.
En otrolig känsla. Any ways, have a nice day people!

I´m out!
Peace <3

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, vem gillade honom inte liksom?! =)

2009-07-09 @ 17:19:04
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback