Seg dag...

Tja allihopa!
Nu är det carro som skriver bitches, petras syrra lipar för petra tog "sönder" hennes mus hahahha!!! kan misstolkas men , men ..
Vad har hänt idag ? Nä inte så mycket mest luffat runt med petra o lyssnat på vår king of pop Michael Jackson <3.
Igår jobbade jag till sju sedan skulle det blir fest men för jag vart elak mot en boy var vi ej välkomna... what ever.
Så vi träffade Visar o Martin istället o chillade med dem en stund .
Sen träffade vi min f.d tränare Criss stod o snackade med honom , och sedan in på donken och käka lite sen begav vi oss hemåt för o sova med varandra ;) haha kidding ;)
På förmiddagen när jag jobbade asset av mig var petra istan den fisen med zeynep o shoppade lite.
Vad händer ikväll annars?

cya bitches!

and im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback