Självförtroende

Hur är erat självförtroende?

Mitt självförtroende är väl inte så jätte bra alltid. Men den börjar bli bättre för varje dag, men kommer dagar då man får för jävligt helt ärligt asså. Och inte vill leva och allt bara suger helt och hållet. Har dess utom en stor hemligthet som jag inte har berättat för många, kanske två-tre st bara. Men våga inte lita på vissa folk med att sprida detta. Ingen mening att göra det liksom. Lika bra att hålla de för sig själv tycker jag iaf.

Finns dagar då jag inte vill kolla mig i speglen. Rädd för vad jag ska se när jag kollar i speglen. Har alltid varit osäker när det gäller min kropp och utseende. Att jag inte duger som jag är och så vidare. Inte många som vet att jag känner så.. Och vet inte varför jag skriver de nu i min blogg. Känner helt enkelt för att skriva av mig i kväll kan man säga.
Menmen ska inte sitta här och babbla.. Ingen bry sig ändå om mina essues! Så what ever ..

Kommentarer
Postat av: Cece

2009-06-27 @ 09:53:23
Postat av: Cece

Förlåt för att jag skickade blankt nyss, men jag råkade komma åt tre knappar i rad och poff så var det skickat.



Stackars min Petra krama Tror dock alla har såna dagar. Därför är självkänsla det man främst ska försöka bygga upp. Det är ju känslan av att man alltid duger, det spelar ingen roll om man har en finne på näsan eller sabbar ett prov, man vet att man ändå är uppskattad och gillad.



Och hur mitt självförtroende är, pendlande. Min självkänsla, ganska låg.



Massa kramar!

2009-06-27 @ 09:57:43
URL: http://parvadux.blogg.se/
Postat av: lejla

petrish,, du är fin som du är,, vad e det du är rädd att se i speglen? en vacker och självsäker kvinna elr!!!.... tänk på att alla inte är perfekta,, your hot and you know it ;) heheh...



Du ska veta mitt självförtroende pendlar varje dag mellan mig o mina tankar!! <3

2009-06-27 @ 21:30:00
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback