Sommaren är här! tralala ^^

Sant sant, sommaren är verkligen här nu. Det har varit jätte varmt i dag upp mot 30 grader varmt i halmstad som är sommar staden som alla vill komma till nu. Imorgon blir det stranden för min del. Måste få lite färg nu när det är fint väder. Man får ju passa på, för direkt som det är kan det bli dåligt väder här. Man vet aldrig med Sverige vädret. Helt ärligt! Så jag varnar alla där ute, passa på när det är fint väder att bada och steka i solen! Älskar att vara solbränd, palla va en blekis! Usch nej tack! Slut med det nu defintivt.

Vad har folket gjort i dag? =) Stranden antar jag?!  Hoppas det blir lika varmt imorgon.
Förlåt för en dålig uppdatering, men det har varit så fint väder nu dem senaste dagarna så har inte blivit av att jag har skrivit i bloggen. Och det ber jag ursäkt om mina kära bloggläsare.

Men hoppas ni alla har haft en riktigt bra onsdag!
Lilla lördag i dag ska någon festa ikväll? :)
Det ska inte jag göra iaf, hemma och kolla film istället, mkt mysigare.
Peace out!
yeah yeah

Kommentarer
Postat av: Randy

Helt underbart med sommar =)

2009-06-25 @ 13:16:33
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback