U-21 England-Finland

Jag och carro bestämde oss i sista minuten för att gå och kolla på u-21 match på örjans vall. England mot Finland, och så klart hejade vi på England! Och dem vann med 2-1! Dem hade riktigt heta boys i sitt lag fan .. Fyfan! Ellerhur carro?!
Kom hem för ett tag sen, efter matchen stack vi till donken och käkade mat . Var grymt hungrig kan jag ju säga er. Har bara ätit lunch och lite fika innan dess. Så, sen stack vi till hemköp för att ja skulle köpa min underbara läsk
PEPSI MAX!

Vad har ni gjort i dag? :) Har varit riktigt bra väder här i Halmstad i dag asså. Inte kallt och inte för varmt. Lagomt varmt helt enkelt kan man säga.
Ska sätta mig och kolla en film och gotta mig med en massa chips och läsk. Ska ba slänga in en bild på dagens outfit innan det blir film.

Ha en bra måndag kväll!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback