What´s cracking mama?

Vad har ni haft för er denna kvällen? =)
Själv har den spenderats med mina kära vänner. Körde runt lite i en skit fräck bmw! ;D Fyfan ,vilken känsla!
Går inte att beskriva asså .. Kom hem för 30 min kanske, och har nyss ätit goda jordgubbar med grädde. Det bästa med hela sommaren helt klart. Det enda som fattas är vädret! Eller vad säger ni?

Vad ska ni görapå midsommar imorgon? Festa kanske?! :) Det ska jag göra iaf! Med mina girls såklart!!
Hoppas man inte blir allt för full. Men det brukar jag inte bli så , det är nog lugnt för min del. Ska ju träffa min baby på lördag! Så måste va i nyktert tillstånd och inte bakis det vill säga. Tycker synd om dig baby <3 Finns här för dig.

Love, Petra

outfiten för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback