Onsdag idag .

Igår bokade jag tid på salong chess för färgning. Äntligen, ska jag färga mitt hår igen. Har sån hemsk utväxt tkr jag.
Så på fredag ska jag färga det. Precis lagom till festen på kåren .

Igår blev jag också medlem på nelly.com. Skit snygga kläder och sånt där asså. Vill nästan ha allt där!! Haha .. det dåliga är att jag måste betala allt själv om jag ska köpa nåt där. För morsan vägrar att betala de åt mig, menmen .. vad ska man göra!?

Idag ska jag plugga samhäll och skriva på de vi har i medicinsk grundkurs så dt blir klart. Det ska vara klart tills imorgon så. Senare vid fyra ska jag till stan och träffa mamma. Ska köpa lite grejer inför fredagen och sånt. Det kommer bli nice. ;)


None  Forza bajen . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback