Vad händer idag folket? =)

Lördag idag , vaknade runt tio och gick upp och åt två bullar , väldigt gott !!  Sen gick jag och la mig igen , orkade inte vara upp så tidigt . Var ba tvungen att äta nåt för va hungrig. Sen duschade jag och satt mig vid datan för att skriva på den där samhälles saken vi har tills onsdag. halv klar typ . Men blir nog klar med den imorgon iaf.  Måste göra idrottsläxan med men den får jag göra imorgon, för idag orkar jag inte med att göra den.

Nu sitter man här vid datan och har inte så mkt att göra, fundera på att laga nåt att äta nu. Man är lite hungrig trots allt. ;D
Och så är man ensam hemma nu .. Haha , det är riktigt skönt de. Nu känns det bara som jag bara babbla om inget.
Finns inte så mkt intressant att skriva just nu. För inte mkt har hänt idag än så länge. Kanske får uppdatera lite senare helt enkelt.



Ha en bra dag folket! 
Love, Petra

mee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback