Fredagar, de gillar vi.

God förmiddag gott folk!

Har alla sovit bra?
Jag har sovit helt okej, vaknade runt fem för jag var törstid och behövde gå på toa.
Hade ingen skola idag som sagt. Är ju ledig idag på grund av att lektionerna var inställda på grund av nationella i engelska b. Vissa i klassen har den kursen men inte jag iaf. Orkar faktiskt inte läsa mer engelska om jag ska vara riktigt ärlig.

Fredag idag och det gillar vi. Min favorit dag på hela veckan.
Vad som händer ikväll vet jag inte. Vet bara att jag ska träna basket vid sju typ. Sen halv nio dra jag hem och duschar sen dra jag väl ut en sväng och se vad som händer då.

Kommer lite bilder nu på mig och vad jag har för outfit today och bilder på min vän Carro och jag.


Me and Carro

Oh yeah!On me .
Outfiten där till vänster och den högra bilden vet jag inte riktigt vad jag håller på med

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååå, jag med :)

Älskar den låten!

2009-05-08 @ 19:53:00
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Jennie

Fredagkvällar är sköna =)

2009-05-09 @ 11:30:57
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback