Duktig man kan vara ibland! ^

Hey igen! Tycker ni att man är duktig nu och uppdatera? Det tycker jag iaf. Jag har haft gott om tid och skriva i min blogg i dag , så då har jag också tagit chansen också. Vilket är bra enligt mig! =) Just nu är jag uttråkad och vet inte riktigt vad jag ska göra .. Plus att det är dåligt väder ut också. Ännu tråkigare för då blir det att man håller sig inne och inte vill gå ut på grund av vädret. Hur är vädret hos er? Hoppas ni har bättre väder än vad Halmstad har just nu.

Det jag sitter och tänker på just nu är hur livet kommer bli efter studenten nu till sommaren. Jag hoppas jag kommer iväg till gbg och få lägenhet och jobb. För vill verkligen inte bo kvar här i Halmstad. So sick of h-town and the people here!! =/ Sorry, men så är det .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback