Fick en ny grej av mamma igår! ^^

Och det jag fick av mamma var en ny parfym. Det var denna parfymen jag fick. Escada ocean lounge, den luktar skit gott! =) Jag rekommendera den , för dem som inte har testat den. Och för ni som har den eller har testat den good for you!



Dagens låt; P.Y.T - Michael Jackson

Just det!! Jag kanske ska gå på Michael jackson filmen igen. Men med denna gången ska jag kanske dit med min syster. Hon vill se den så får kanske följa med henne då. Men hoppas mamma kan betala för tänker inte betala igen. Man måste spara pengar inför london resan den 31 dec. Längtar till London med! <3 Kommer bli grymt kul!
En resa man inte kommer glömma! <3


Kommentarer
Postat av: kim

uuhuuh den har jag! skitgo

2009-11-02 @ 15:37:15
URL: http://kkimza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback