Fredag, me love! <3

Idag är det fredag! Den bästa dagen på hela veckan tycker jag. Jag ska snart iväg till skolan för en lektion. Vädligt onödigt enligt mig. Men måste dra dit , vill inte ha frånvaro från den lektionen. Jag önskar att dem hade lagt den lektionen typ tolv iaf. Så hade man haft sovmorgon och slutat tidigt dess utom. Men nej, dem måste lägga den så sent så man nästan glömemr bort den lektionen och måste tänka på den under hela eftermiddagen. Anyways, blir nog att dra till puls ikväll med carro. Kebba & para skulle visst uppträdda där ikväll så vi får dra dit och kolla. Sen vet jag inte vad mer som händer ikväll. Får la se vad kvällen har att erbjuda! =)


I´m out / P.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback