King Of The Dancehall

Tja bloggen! =) Idag vaknade man tio i elva. Det var riktigt skönt att få sova ut lite. Jag har inte gjort det på typ 3-4 dagar. Så det var skönt att man fick chansen att göra det idag! Jag hade bara två lektioner i dag men jag gick aldrig .. Menmen, nu kan man säga att jag har helg! Lektionen imorgon är frivillig så. Då blir det att jag gör det hemma. Idag ska jag plugga lite och så. Ska fixa mitt smink nu så jag är klar med det. Sen blir det att jag sitter en stund vid datan. Kanske drar till hemköp och handla nåt och äta. Har dock redan ätit mat men ska ha nåt mer. Är sjukt sugen på godis eller nåt i den stilen. Jag skiter i vad jag äter, fan mat är livet! <3 Någon som håller med mig om den saken? Nu ska jag fortsätta sminka mig o lyssna på reaggeton music! <3

Peace out! Vi hörs senare folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback