Kul dag i G-town igår! <3

Fredag; Började dagne med körlektion 9:35 , det gick helt okej. Ska öva på lite saker med Pappa så det blir bättre till nästa gång jag har lektion på körskolan. Efter körskolan igår, drog jag hem och fixade de jag skulle ha med mig. Sen smsade carro mig att vi skulle dra mot tågstationen. Tåget skulle gå 12:02 till Gbg. Vilken känsla det var att gå ut från tåget när vi hade kommit fram till gbg. Jag hade inte varit i gbg sen i slutet av Maj. Så det var fett länge sen asså .. Jag och carro har redan planerat att åka till gbg i Januari eller februari igen. Då vi har lite mer cash och sånt. För nästa gång jag kommer till gbg ska jag shoppa. =) Det gjorde jag aldrig igår , för jag hade inte mkt pengar för att shoppa. Pengarna gick åt till mat,bio och snacks till filmen.

Any ways, hade riktigt trevligt i gbg igår! =) Träffade Khojjan,idris, aymen.
Vi åkte hem 22:42 från gbg. Fyfan , vad jag och carro mådde dåligt av att åka hem! =(
Vill verkligen inte åka hem .. Men,vad ska man göra?!
Ha en bra lördag! Ikväll ska jag till tylösand =)
Peace and lööve <3 / P.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback