Lång dag för lilla Petra! ^^

Tja bloggen! Hur mår ni i dag? =) idag började jag skolan vid 10:10 med människan i utveckling. Där folket hade redovisning. Men det hade jag för en vecka sen så det var skönt att ba lyssna och ta det lugnt helt enkelt. Lämnade också in min slutdiskussion för mitt arbete med klara. Sen hade jag håla till halv ett och då var min sista lektion fitness. Där vi gick genom för provet vi ska ha den 1/12 och gick i genom ett gammalt prov. Jag och Madde gjode tsm och fick vg. Riktigt nöjd! =) HAHA .. hade glömt lite, de märkte man ju!

Jag har dess utom jobbat ikväll. Jag började 16:45-21:00. Träffade Carro en stund sen stck hon vidare. Och så kom Ayat hem till mig och vi drog oss bort mot hemköp och handlade godis. Sen var det hem för henne och mig. Blev att kolla lite tv och äta chips! Nu sitter jag framför datan och tar det lugnt. Har sovmorgon till tio imorgon och det gillar vi! ;) Imorgon ska jag göra en hel del grejer. Fixa planschen till 035 bland annat, stan och köpa foundation med carro tror jag sen plugga tro jag också det blir.

 

FREDAG BLIR DET GBG!! <3 Finally! Kolla lägenhet och jobb bland annat.  Peace out! / P.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback