Saturday , and i love it!

Jag vill bara att dem bästa dagarna på hela veckan är helt klart fredagar och lördagar! =) Håller ni inte med?! Just nu kollar jag film med syster. Men ska snart stänga av filmen och lyssna på musik istället. Vad händer ikväll? Jag ska nog bara vara med Carro, sen får man se vad som händer. Kanske blir ngn fest ikv?! Men inte helt säkert ännu .. Vet ej om jag orkar det. Har tänkt och vänta tills jag fyller år istället. Men får se hur dt blir helt enkelt.
Jag uppdatera mera senare i dag! Ha det så bra så länge!
Jag hoppas inte folket är för bakis idag. =)
Take care, peace <3

En månad och 5 dagar kvar! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni skulle ju hängt med på ferre ;)

2009-11-08 @ 09:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback