Skrev ett inlägg innan men det försvann?

Hey! Tycker det var lite skumt för jag skrev ett inlägg i morse men verkar ej som de kom upp nåt .. Det försvann helt enkelt .. Vad jobbigt! Menmen, nu skriver jag iaf. Har tagit sprutan idag mot svininfluensan. Armen är lite öm men annars mår jag bra. Ska in till stan snart och köpa lite smink o träffa carro. Gick i skolan från 10-14. Helt okej dag! =) Imorgon är jag ledig och fredag med! Jippi, jag är glad ! ;D Men nu orkar jag inte skriva mer. Jag skriver mer senare när jag är hemma igen eller senare ikväll helt enkelt.


Ha en bra lill lördag som dem säger.
Kisses /P.K

 


Kommentarer
Postat av: JENNIE'S HUMOR

Sv: Ja dom är skitbra! =)

2009-11-11 @ 16:24:22
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback