Söndag!

Ikväll kommer hela familjen hem från Teneriffa. Ska bli skönt och träffa dem igen! Känns som dem har varit borta länge nu. Fast det bara har gått en vecka sen dem stack utomlands. Menmen .. Dem är hemma runt tio. Innan dess ska jag städa de sista, handla och även plugga lite.

Ska skriva loggboken för projektarbete och göra etik&livsfrågor läxan. Carro kommer hit snart så då följer hon med mig till hemköp när jag ska handla mat. Annars händer inte så mkt mera. Skola imorgon, inte något man längtar till direkt kan jag säga. Hade varit skönt att ha lov en vecka till. Igår var Leila här hos mig och carro också. Satt och snackade o drack cider. Senare stack vi in mot stan och träffade lite folk. Bland annat, dejan, aca, tower, mulle, armando, william m.m. Vi var väl hemma igen runt tre eller nåt sånt tror jag klockan var. Idag vaknade man runt tolv typ. Gick upp och städade liteoch lagade mat och sånt där.

Menmen.. Orkar inte skriva allt!
Vi hörs mer imorgon. Har inte tid och skriva mer ikväll.
I´m out! // P.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback