Thank gud!

Cha cha bloggen! Nu har jag hunnit med att göra klart min läxa i människan i utveckling som ska in imorgon. Och har dess utom börjat skriva på mitt tal på np de muntliga som jag ska ha den 25 nov. Så är på god väg kan man säga. Mamma har köpt presenten nu som jag ska ge till my giirl imorgon! ;) Kanske köper nåt mer vem vet?! HAHA .. Any ways, fundera på att dra till hemköp men orkar fan inte lyfta på mitt fetta arsle och gå dit. Haha tänka sig att man kan vara så lat va?! Men så är det när man är trött och har pluggat i en timme haha ..

Nej, nu ska jag nog ändå lyfta på mig och gå dit! Hoppas mamma följer med , för orka ej gå dit själv. Ha en bra måndag, kisses! / P.K


Ser nästan ut så här idag! =)
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback