Tisdag den 24/11

Hip/hop saved my life, projektet börjar närma sig allt mer nu .. Bara 2 veckor och 4 dagar kvar tills den är. Den är den 11 dec som ni vet! =) Den kvällen och dagen kommer bli fett nice! Sen ut med gänget efter det, dem som är 18 år ,de vill säga .. HÖHÖ ^^ Iaf , snart kommer min kusin o hans mamma hit för snack o mat. Sen måste jag öva på mitt tal inom svenska som jag ska ha imorgon. Dess utom måste jag skriva klart religion som också ska redovisa imorgon. Men, det är nästan klart och kan ej ta så lång tid skulle jag tro. Var en rätt så lång dag i dag i skolan, från 9-15 , Fast dock inga lektioner idag .. Det var olika föreläsningar om olika religioner osv.  Vissa var rätt så intressanta men vissa var mindre intressant kan man säga. Kändes lite onödigt att vara där men orka inte få ngn frånvaro. Har varit borta en del tycker man så , bäst och vara där då. Eller vad säger ni!?

Nu ska jag plugga tror jag innan dem kommer. Eller så blir de efter dem har stuckit! Vi hörs mer imorgon.  I´m out folks! //P.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback