Gårdagen .

Tung kära läsare! <3 Hur mår ni? Igår var jag ledig från skolan, min lektion var inställd. Så kom besim hit runt tio på morgonen. Softade och hade de mysigt sen kom carro även hit runt tjugo i elva eller nåt sånt. Sen skulle jag in till stan lite innan fyra för att möta min mamma. Hon köpte kläder igår för att hon skulle ut med carros mamma och hennes vänner till Bond. Jag köpte även ett par converse skor, svarta. Kommer bilder på dem ikväll elr imorgon. Sen innan vi skulle hem så gick vi inom systmet. Mamma köpte vin och cider! =) Sen var det hemåt och fixa sig och sen dra hem till Carro. Där förfesten började och där allt folk var. Drack lite och hade det allmänt trevligt. Dem stacka till bond dem vuxna vid sju. Och då var det bara jag och carro kvar hos henne. Då började vi dricka lite mera och de ena ledde till de andra haha .. Senare drog vi ut för att möta Leila , träffade även besim snabbt. Sen drog ja o leila till carro igen och var där i ca 2 timmar innan vi drog in mot stan. När vi väl kom till stan så var det en hel del folk. En massa man kände träffade man och sånt. Det var riktigt trevligt det! :) Träffade en massa folk man kände som kom från Vallås. När jag och Carro skulle dra o träffa besim vid the corner så möttes vi av Agim . Helt plöstligt märkte jag att ngn drog i mitt hår och det var agim. Han ba ; oh, det är ju du ju! Jag ba : haha okej? Sen gick jag vidare. Han var inte lite onykter den killen haha ..

Any ways, orka inte skriva mer vad som hände. Men hände ej så mkt mera än det. Jag var hem lite innan ett igår. Helt okej tycker jag! Ha en bra lördag! Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback