Hey bloggis! ^^

Hur mår mina kära läsare i dag? =)
I dag började jag skolan 8:10 med etik & livsfrågor. Vi såg klart filmen "säg att du älskar mig" . Har sett några gånger innan så det var helt chill. Men filmen har mkt budskap och är väldigt hemsk enligt mig. Any ways, sen var det religion där vi skrev lite om islam och sånt. Sen var dt lunch , men jag åt aldrig så .. Jag slutade halv ett och sista lektionen för i dag var svenska. Gick i genom lite grejer inför Na och pm och sånt skit! Nu sitter man här och fundera på om jag kanske ska ta och laga nåt till mig. Men har dock inte orken att gå och göra det också haha .. Man är lite lat haha! xD Inget ovanligt när dt gäller mig! Vad händer i dag då? Inte så mkt för min del, har möte halv sju på 035 o ska dit med Carro ju. Sen vet jag inte vad som händer riktigt. Kanske träffa lite vänner eller nåt sånt? Vi får se hur dt blir helt enkelt. Jag vill gärna ut och övningköra i dag. Var mer en vecka sen jag gjorde det med min pappa så får la ta och göra det. Min första lektion på körskolan är den 12 nov så får börja köra mer hemma så han tycker jag är bra haha ..


Jag uppdatera kanske mer senare! Orkar ej skriva mera nu.
See ya later guys!
Ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback