Sick of your shit!

Thats right! På pappa tjat .. Du hjälper aldrig till här hemma bla bla .. Han är aldrig hemma så han ser ju fan inte när jag hjälper till ens! Fan , sluta gnälla! Han har fan mens 24/7 , fett jobbigt!! Fan boka london resan idag tack! Men snart helt ärligt skiter jag i det. Inte lönt och tjata på han , för han verka ändå inte bry sig. Det handlar om han hela tiden att han har så mkt att göra på sitt jobb och att allt är så jobbigt. Jag kan förstå det men va fan! Att boka en jävla resa tar ca 15 minuter om inte mindre?! Är det för mycket begärt? Ja! Det är väl det för dig ..
Nu har jag fått ut mina aggressioner!! Ursäkta läsare!

Kommentarer
Postat av: carroooo

förstår dig.. det kan vara så ibland <333

2009-10-22 @ 23:02:46
Postat av: Anonym

fan det är din pappa. HERREGUUD! visa respekt

2009-10-23 @ 00:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback