Sitter i skolan!

Yes, just nu sitter man i skolan .. Ska ha prov 14:15! Jag har pluggat lite nu när jag kom till skolan och har också skrivit ut vg-mvg uppgiften som ska in när man gör provet. Sen har jag skrivit ut lite av vårat arbete inom människan i utveckling. Som jag och klara har gjort. Ämnet vi valde var Tonårsgraviditet! =) Ska snart dra till bibblan och plugga lite mer inför provet. Men det är inte så svårt faktiskt. Bara 12 frågor. Och hon sa att det skulle vara korta svar så då är de lugnt. Nu ska jag inte sitta rabbla en massa bajs!!

Jag uppdatera mer när jag kommer hem! Man kan säga att jag har höstlov redan. Men det blir officelt när jag har gjort klar provet och lämnat salen. =)
Vi hörs senare kära läsare! <3
Peace and
löööve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback