Tisdag!

Tja folket!  Förlåt för en dålig uppdatering, men har haft fullt upp hela denna tisdagen. Jag började med människan i utveckling 10:10 och gick vi genom inför provet vi ska ha v43 den 23 oktober. Sen jobbade jag o Klara lite inför de arbetet vi ska göra. Vi ska skriva ett arbete om tonårsgraviditet. Det är faktiskt rätt så intressant tycker jag. Sen var de lunch med Carro. Efter de var jag tvungen att dra hemåt för att byta om och sedan dra mig till Nautilius där hela klassen skulle köra ett box pass. Det var rätt jobbigt må jag säga. För dem som inte har tränat på några veckor sisådär .. Men det gick bra iaf! =) Hihi .. Sen var jag hem igen vid tre och då var det duschen som stod på tur. Fick sms av carro efter tre nåt. Att hon skulle komma till mig och ansu var med henne också. Lite trevligt de där. Ansu är för rolig asså! xD haha.. Any ways, varit en kaos dag sen och sånt skit. Men allt är bra igen! :) Som tur är. Hade möte med 035 angående vårt arbete. Hemligt än så länge! Sen var det hemåt och plugga plugga plugga!! Sjukt jobbigt men var tvungen. Jag har skjutit upp de hela helgen så var dags nu. Hemtentan ska in imorgon och började med det i dag! haha lyckat?! xD Men har iaf skickat in den nu till läraren. Så nu är de klart! =) Och sen till sjukvård läxan. Den är ja nästan klar med. Men jag får göra resten imorgon på ngn håla helt enkelt. Orkar verkligen inte plugga nåt mer. Är sjukt trött och sliten plus har ont i huvudet. Vet ej varför jag sitter vid datan då menmen .. Ska nog snart stänga av datan och sova eller nåt sånt ..

Oj, vad mkt jag skrev nu haha .. Var inte meningen dock! xD  Ha en bra kväll!
Vi hörs mer imorgon! De enda jag ska plugga på i morgon är lite svenska och människan i utvecklings frågorna. Så det är fixat!
Peace out folks!  //P.K

FLUMBILD!! HAHA .. xD enjoy!


Kommentarer
Postat av: zeynep

du nämner aldrig mitt namn, bara carros. ja messade dig med idag, jag var med dej idag? aja ok petra. :) // zeynep

2009-10-07 @ 03:50:41
Postat av: Petra

Ja dt vet jag zeynep. Men ses ju aldrig? :( Väldigt synd faktiskt. Menmen, :) / Petra

2009-10-07 @ 11:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback