Förlåt för en dålig update!

Tja tja bloggen!
Vet att jag inte har bloggat på några dagar typ.. Men har helt ärligt talat inte orkat bloggat. Men nu ska jag skriva lite och sånt. I dag har väl inte hänt så mkt .. Var o solade med mamma i morse och handlade lite. Sen var de hem o duscha och fixa sig.  Sen har jag varit med carro en sväng i stan och vi drog till hemma kväll innan vi skulle dra hem. Vi hyrde city of men eller nåt hette den. Filmen var faktiskt bra! :) Se den om ni ej har sett den.
Ska snart fixa mig, för kanske ska på fest ikväll .. Om vi nu pallar dra på den annars gör vi ngt annat. Hoppas min mamma kommer med min mat snart , för är rätt hungrig nu.
Vad ska ni göra ikväll?
Any ways, har väl inte så mkt mer att skriva just nu.
Men ni får ha en bra lördag kväll! Det ska jag försöka ha.
// P.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback