Lång måndag!

Tja bloggen! Förlåt, om jag inte har skrivit nåt i dag men dt har varit fullt upp hela dagen asså .. Började skolan runt tio över åtta med sjukvård. Sen slutade jag , riktigt skönt! Sen blev de lunch i skolan med mina girls. Sen bar vi av oss mot 035-huset. För snack om vårat projektarbete! haha .. Det kommer bli fett som sagt! HAr nog sagt de några gånger nu men kommer bli de fan .. sväär! Menmen, sen var det hem äta o sånt shit sen var det jobba jobba från kvart i fem till nio. Sen efter jag hade slutat så stack jag o träffade Carro och Besim. Sen var zeynep utanför studion märkte vi så hon va med oss med då. Besim så söt ! haha .. Snäll kille han där. Gick runt med dem o snackade o hade skoj. Vid tio drog jag hem för att duscha o sånt. Och nu sitter man här vid msn o lyssnar på musik.

Har sovmorgon till 10:10 och imorgon är det bara pa- dag! Så dt blir soft sen är det jobb imorgon igen. Men behöver pengarna som sagt! :) Vad ska man göra!? Sen jobb på lördag med. Sen får de räcka en stund. Haha har skola o sköta med. 

Ha de gött! God natt <3 / P.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback